1. Loty pakietowe rozumiane są jako wykupiony pakiet 50 lub 100 godzin lotów na samolocie Cessna 152.
2. Przed przystąpieniem do latania w ramach pakietu należy wpłacić całą kwotę za odpowiednio 50 lub 100 godzin nalotu.
3. Pakiety mogą być wykupione tylko przez członków Aeroklubu PLL LOT.
4. Pakiet 50 godzinny może być zakupiony i dowolnie podzielony przez dwóch pilotów, a pakiet 100 godzinny przez czterech pilotów.
5. Loty w ramach pakietu dopuszczone są jedynie po ukończeniu i zaliczeniu szkolenia praktycznego do PPL(A).
6. Piloci, którzy wykupili loty pakietowe mają drugą kolejność do latania w danym dniu, chyba że wcześniej zarezerwowali samolot na loty w tym dniu.
7. Loty w ramach pakietu powinny być wykorzystane w przeciągu sezonu w którym zostały wykupione.
8. Po rozpoczęciu latania w ramach pakietu zwrot pieniędzy jest możliwy tylko w szczególnych przypadkach (utrata zdrowia itp). W innych przypadkach nie wylatane godzinny będa policzone po aktualnych, normalnych stawkach godzinowych.
9. W przypadku, gdy z przyczyn technicznych Aeroklub PLL LOT nie będzie mógł wywiązać się z umowy, piloci otrzymują zwrot pozostałych pieniędzy lub w wyjątkowych przypadkach za obupulnym porozumieniem zostaną przniesione na następny sezon.
10. Loty w pakiecie tylko treningowe nie dotyczą również lotów KTP, LS oraz innych lotów egzaminacyjnych.
11. Loty trasowe w większości w rejonie lotniska w przypadku przelotów czas pobytu na innym lotnisku nie dłużej niż 30 minut. W przypadku lądowania na lotniskach z opłatą koszty pokrywa pilot. Tankowanie na innym lotnisku, gdzie koszt paliwa jest wyższy od kosztu paliwa klubowego różnicę w kosztach pokrywa pilot. Pobyt na innym lotnisku powyżej 30 minut płatny 25% kosztu godziny z pakietu 50 godzinnego, a 30% z pakietu 100 godzinnego. W wyjątkowych i uzasadnionych wypadkach czas ten może być wydłużony za zgodą Szefa Wyszkolenia lub uprawnionego do tego instruktora. Dotyczy to również udokumentowanych, pogorszonych warunków pogodowych uniemożliwiających start.
12. W lotach pakietowych zabieranie osób towarzyszących tylko zgodnie z obowiązującymi przepisami i za zgodą Szefa Wyszkolenia lub uprawnionego do tego instruktora.
13. Czas lotu zapisywany według zegarka lub czas motogodzinowy ( w zależności czy samolot będzie posiadał wskaźnik motogodzin). W przypadku stwierdzenia niezgodności czasu lotu zapisywanego według zegarka zawinionego przez pilota, czas tego lotu będzie liczony po cenie 400 zł.
14. Umowa pakietowa będzie zawierana tylko z jednym przedstawicielem grupy pakietowej
I tylko na tą osobę będzie rozliczany czas lotu wszystkich osób w pakiecie.